Friday, April 21, 2017

Facebook postovanje i komentarisanje

U današnje vrijeme mnogi ljudi sjede u svojim kućama i odatle žive neki svoj "socijalni" život često nemoćni da se suoče sa realnim debatama u svom okruženju. Čast izuzecima ali napredak tehnologije odnosi svoj danak u načinu na koji percepiramo ili reagujemo na mnoge stvari koje se oko nas, pa i u nama dešavaju. Nekada se moglo debatirati sa ljudima jer smo mahom svi bili u "istom košu", međutim, kako prolazi vrijeme i prije svega novčani status se mijenja, potreba za povećanom potrošnjom koju diktira stav potrošačkog društva koje je obuhvatilo i nas, stoga, velika borba za prihodom novca, napravila su jaz u odnosu na put koji individue izaberu da ga steknu. Većina ljudi mahom radi prekovremeno i ubija se od posla za prosječnu platu i nema vremena za druženja u realnom vremenu (pogotovu ako su tu i mala djeca i tome sl). dok su babe i djedovi postali emancipovaniji pa "nemaju vremena" da budu stalno dadilje ili im treba "poseban mir". Sa druge strane oni koji izaberu jaču zaradu sa više odricanja od porodice, prijatelja i sl. - pomorci, avijatičari i tome sl. treba im dosta vremena kad se vrate da se "prizemlje" :) i taj jaz ne dozvoljava ni da stavovi kakvi jesu budu usklađeni i često puta kad se nađu na istom terenu debatičari osjećaju da nisu u istom košu. E tu na scenu nastupaju društvene mreže. Ne mislim samo na Facebook, tu su i Tweeter, Myspace, i svi mnogobrojni koje nisam posjetila ili nemam nalog na njima - koji daju taj lažni osjećaj "istog koša". Prije njih su postojali Forumi i na njima su važila pravila koja bi trebala da se poštuju i na društvenim mrežama definitivno. Tako da sam ja postavila pravilo na svom nalogu koje glasi ovako:


i neću tolerisati ikakvo oglušivanje o njega. Ja imam pravo da postavim na svom profilu sve što mi se sviđa i mogu da vidim normalne komentare. Ono što neko smatra demokratskim da mi komentariše kakvo on ima mišljenje, može slobodno da okači mačku o rep jer ja ne želim da mi se posle njega nakači još neko ko ima drugačije mišljenje pa da debatišu preko mog profila - prvo je besmisleno, drugo je neukusno. Mnogo je realnije, ukusnije, poučnije čak i zabavnije da se ti isti komentatori sastave uživo u jednoj prostorji pa da debatišu o toj temi nego da troše bezveze riječi na mjestu gdje se komentari kao i obećanja zaboravljaju sa desetim klikom miša a vlasnika objave ostavite u rebus kakve djelove svoje ličnosti prikazujete. Ja želim da moj profil kao što i jeste, svih ovih godina (tačnije 10 godina ga imam), bude mjesto gdje će moji prijatelji moći da vide inovativne sadržaje, stvari koje su interesantne i koje inspirišu, koje pobuđuju maštu jer nam je ona bitna kako bismo ostvarili svoje ciljeve. Ako Vam se ne sviđa nešto što objavljujem, možete uvijek da me kontaktirate u inbox i upitate me za mišljenje ili eventualno da Vam objasnim svoj stav o toj i sličnoj stvari, nema problema. Samo molim svoje prijatelje - one koji nisu upoznati sa ovakvim mojim stavom, da isprate objavljeno i nema problema :)

Do sledeće objave - pozdravčič :)

No comments:

Post a Comment